• ساعت : ۱۲:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ 
دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت خبر داد
رویداد استارتاپی نوداك برگزار می شود

به گزارش وبدا، نوداک به همت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشجویان داروسازی و مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده‌های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با حضور جمعی از بهترین استادان داروسازی و کسب‌ وکار و حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های شناخته شده صنعت داروسازی کشور، در دانشکده داروسازی مشهد برگزار خواهد شد.
 
این رویداد با سه رویکرد مختلف در جهت آموزش و پرورش ایده های دارویی، متقاضیان آکادمیک و آزمایشگاهی صنعتی، اقتصادی و کارآفرینی برگزار می‌شود.
 
متقاضیان باید ایده خود را تا تاریخ ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ از طریق فرم ثبت ایده نوداک در پنل کاربری خود ارسال کنند. در صورت  پذیرفته شدن در مرحله اول داوری به عنوان یکی از ۳۰ ایده برتر به حضور در رویداد نوداک دعوت خواهید شد. 
 
بر اساس این گزارش، در صورت پذیرفته شدن، دو فرصت پیش روی منتخب قرار خواهد گرفت: ۱. شرایطی فراهم خواهد شد که بتوانید ایده‌ی خود را در برابر بزرگان صنعت دارویی کشور ارائه دهید، و ممکن است از طرف شرکت دارویی برای ایده اتان پیشنهاد دریافت کنید. ۲. منتورهایی از متخصصان صنعت دارویی کشور حاضر خواهند بود که به شما برای پرورش و برطرف کردن ایرادات ایده دارویی اتان مشاوره دهند.
 
همچنین اگر جزو ۳ تیم برتر رویداد نوداک انتخاب شوید، از طرف مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده‌های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بودجه لازم برای عملی کردن طرحی که ارائه کردید، دریافت می‌کنید.
 
گفتنی است رویداد نوداک در تاریخ ۱۶ تا 18 اسفندماه برگزار می‌شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0