• ساعت : ۱۲:۵۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ 
رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت عنوان کرد:
برگزاری سومین دوره آموزشی ویژه مدیران مراكز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكی
سومین دوره آموزشی ویژه مدیران مراکز مطالعات دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی با موضوع یادگیری الکترونیک از تاریخ ۴ دی ۱۴۰۱ به مدت دو هفته برگزار می شود.

به گزارش وبدا، رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی به منظور ارتقای عملکرد و کیفیت خدمات آموزشی در سطح دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی،  در کمیته رشد و بالندگی خود، مجموعه ای از  دوره های آموزشی ویژه مدیران مراکز مطالعات کشور را طراحی کرده است.
 
دکتر آیین محمدی اظهار کرد: با توجه به برگزاری موفق اولین و دومین این دوره با عناوین برنامه ریزی درسی و دانش پژوهی آموزش، دوره سوم با عنوان یادگیری الکترونیک در آموزش پزشکی از تاریخ ۴ دی ماه سال جاری به مدت دو هفته برگزار می شود.
 
وی گفت: پخش همزمان دوره آموزشی یادگیری الکترونیک در فضای اسکای روم دانشگاه علوم پزشکی تهران و پخش غیرهمزمان آن در سامانه نوید دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.
 
رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی با بیان این مطلب که حدود ۱۲۳ نفر برای سومین دوره ثبت نام کردند و این دوره آموزشی با حضور ۷ استاد برجسته از دانشگاه های مختلف ارائه می شود، افزود: از مهم ترین موضوعات مورد بحث در این دوره آموزشی می توان به طراحی آموزش و یادگیری ترکیبی، نکات کاربردی در تدریس مجازی، ارزیابی عملکرد دانشجو در محیط مجازی، اخلاق در آموزش مجازی، شبیه سازی در آموزش پزشکی، یادگیری موثر و انواع محتواهای الکترونیکی اشاره کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0